Znajdź pożyczkę, także ze złą historią kredytową - kliknij tu.

Pożyczki Rapida z gwarantem dla dłużników - kliknij tu.
Zła historia kredytowa nie ma znaczenia.

Kredyty konsolidacyjne - kredyty na spłatę innych kredytów

Kredyt konsolidacyjny to kredyt, który zaciągasz na spłatę innych kredytów. Może on być o 30% a nawet 50% tańszy niż suma dotychczasowych kredytów. Jak to możliwe?

Dlaczego kredyt konsolidacyjny jest tańszy

Warunki kredytu są w bankach tym bardziej korzystne dla Ciebie, im większą sumę zaciągasz. Jeżeli spłacasz obecnie kilka kredytów, a do tego w kilku bankach, to każdy z nich traktowany jest przez bank jako osobny przypadek. Dla każdego banku jesteś drobnym klientem, który zaciągnął mniejszą sumę. Jeżeli jednak dodasz do siebie wartość tych kredytów, to wyjdzie kwota, która może Ciebie zakwalifikować na znacznie lepsze warunki.

Jak działa kredyt konsolidacyjny

Podstawowym warunkiem konsolidacji kredytów jest taka umowa w przypadku starych kredytów, która umożliwia Ci wcześniejszą ich spłatę. Jeżeli tak jest, to zsumuj wszystkie swoje należności wobec banków. Wybierz się do banku lub doradcy finansowego, przedstaw tą sumę i poproś o oferty kredytów konsolidacyjnych. Nowy bank spłaci dotychczasowe kredyty, a Ty będziesz teraz płacił jedną ratę, o wiele niższą niż suma dotychczasowych rat. Będzie to wygodniejsze a przede wszystkich oszczędzi Ci pieniądze. Doradca kredytowy przedstawi Ci ofertę wielu banków w jednym miejscu.

Komentarze do artykułu

EDYTA - 2015-01-09
TAK SAMO NIE MOGE NIGDZIE ZROBIC KONSOLIDACI CHODZIŁAM PO WSZYSTKICH BANKACH I NIC PROSIŁAM A TERAZ MIAŁAM ZALEGŁOSC Z JEDN RATĄ I TRAFIŁAM DO BIK POMOCY

paweł - 2014-01-29
witam potrzebuje 250 tys mie; dochud 2850 na ręke prowadze dziłalność

agnieszka - 2014-01-07
potrzebuje pomocy małam dwa kredyty nie spłacałam komornik weszedł mi na wypłate co miesiąc mi zabiera nie starczy mi na opłaty i nie wiem czy dostane w tym miesiącu wypłate bo zabieże mi wszystko nie wiem co mam robić pomóżcie mi .

ewa - 2012-06-12
tez mam ten sam problem jestem zadluzona a che z tego wysc tylko ja mam jeden problem z bylym mezem nie mam go juz 10lat i nie moge wziasc kretydu bez niego czy sa ludzie zeby mi w tym pomogli bardzo prosze ewa

danka - 2012-03-19
mam zadłuzone mieszkanie jestem osoba niepełnosprawna zus odmówił mi renty

Załamany - 2011-12-27
Zastanawia mnie jedna rzecz ? jeżeli ktoś ma dochody na poziomie 1500 pln miesięcznie dlaczego doprowadza do zadłużenia 60, 70 tyś, ok rozumiem wypadki losowe. Ale jest masa ludzi gdzie doprowadzają do takiego zadłużenia w myśl zastaw się a postaw się, nowe telewizory, samochody itp.. Bawi mnie jak przychodzi do mnie klient ze stwierdzeniem Panie dawali to brałem. Wszystko jest dla ludzi alkohol, kredyty itp.. ale nic nie zwalnia od myślenia.

Tadeusz - 2011-12-07
Mam zadlużenie w 8 bankach na sume 61000zl moje oplaty miesięczne to 2000zl mam emerytury razem z malżonką 1800zl Chcialbym wziąść kredyt konsolidacyjny bo grozi nam bezdomność. Proszę powiedzcie gdzie mam szukać pomocy? Jestem już zalamany.

Tadeusz - 2011-12-07
Mam zadlużenie w 8 bankach na sume 61000zl moje oplaty miesięczne to 2000zl mam emerytury razem z malżonką 1800zl Chcialbym wziąść kredyt konsolidacyjny bo grozi nam bezdomność. Proszę powiedzcie gdzie mam szukać pomocy? Jestem już zalamany.

krysia - 2011-11-30
potrzebuje pomocy na spłatę długów i komornika i nie tyko mam dochód w kwocie1400 proszę o pomoc od zaraz idą święta jestem samotną osobą

Szymon - 2011-10-28
Panie Mariuszu tzrymam kciuki by spłacił Pan jak najszybciej skarbówkę. Doskonale znam ten ból, sam miałem ogromne zadłużenie wobec Urzędu Skarbowego, znałem wszystkich poborców z mojego województwa. Wiem co to za stres, niemoc i jak potrafią niektórzy być bezduszni. Po 2 latach intensywnego spłacania udało mi się wyjsc - miałem ponad 100 tys zadłużenia. Wierzę,że znajdzie Pan sposób na spłatę. Niech Pan szuka dodatkowego zajęcia, poprosi rodzinę o pomoc i przede niech Pan wierzy, że z tego wyjdzie! Trzymam kciuki

anonim - 2011-10-28
prawda o konsolidacji jestes bez wyjscia,,,uczciwi na tej ziemi przegrani,,,

bartek - 2011-10-12
czy mozna splacic kredyt konsolidacyjny kredytem konsolidacyjnym

Norbert - 2011-09-30
Witam mam zadłużenie komornicze na kwotę 10.000zł.Mam stałą rente w wysokości 498zł netto.Prosze podac mi jakis sposob by sie z tego wykaraskac.

krystyna31 - 2011-09-29
Witam wszystkich ja własnie zastanawiam sie w jakim ja kraju zyje bo od paru miesiecy biegam po bankach i pytam jak to jest mozliwe ze miec własne mieszkanie i nie dostac kredytu na 20tys zł bo szef wpisuje te 1380zł a faktycznie jest 2100zł Pytam tych genialnych doraców co robic a oni nic.I za to dostaja kase ?

Dorota - 2011-09-20
Witam czytam bardzo dużo takich postów i powiem wam jedno ja też mam takie problemy jak wy i już się nie łudzę , że ktoś mi pomoże. To nie jest tak że ja nie chcę płacic bo chce tylko życie jest jakie jest i nie mam z czego. Zarabiam 1200zł netto + dorabiam ok 1500 ale co z tego zapłace rachunki i kupie jedzenie i po kasie. Gdyby jakimś cudem ktoś dał mi kredyt to może pobierac całą moją pensję abym tylko spała spokojnie. Bo kurcze jestem naprawde uczciwa tylko miałam poślizg.Trzymajcie się cieplutko jest nas już tak dużo że albo zaczną nam pomagac albo państwo będzie tak zadłużone przez takich jak my ,że zniknie z powierzchni ziemi

Jolanta S. - 2011-08-09
Posiadam zadłużenie na 27000 kredyt + karty część zabiera mi komornik z renty rodzinnej na utrzymaniu mam syna mam pytanie czy otrzymam kredyt konsolidacyjny w jakimś banku na spłatę zadłużenia z małymi ratami moja renta z synem wynosi 780zł + około 500 zł innego dochodu.

Mariusz - 2011-07-01
Witam wszystkich Potrzebuje każdej pomocy by spłacić Urząd skarbowy kwota 60.tyś. zł błagam pomóżcie mam kredyt hipoteczny i na samochód mogę spłacać po 1000 zł pomóżcie bo nie wiem co mam zeobić skarbówka to ludzie bezduszni a ja mam żonę i dwoje dzieci

Katie - 2011-06-11
DO ANNY cyt. \"Jestem emerytką w wieku 60 lat z emeryturą netto w wysokości 1070zl.Obecnie posiadam trzy kredyty...Do dzisiejszego dnia nigdy się nie spóźniłam z ratą nawet 1 godziny,dzisiaj kiedy to ja potrzebuję wyrozumiałości i pomocy traktowana jestem bardzo instrumentalnie...,a tak chciałam być uczciwa całe życie\" - Wydaje mi sie ,ze uczciwy czlowiek nie pozycza, jak nie ma z czego oddac.

cathy nathlyn - 2011-06-11
nic mi nie da to pisanie-jestem zadłużona mam kredyty+2 karty a pan edward jest głupi i jest świnia-nie oja wina kazdemu sie moze zdarzyć. na życie to ja nie mam jestem zadłużonym spłatopożyczkowcem-chyba powiem to pod kościołem-mam corke i kota co z glodu mnie gryzie a jak już mu dam jakiegoś ochłapa to idzie spać ze zmęczenia i rozpaczy. moje kredyty sa nie duże ale moja emerytura jest również jest nie duża pracowalam ciężko przez 35 lat na piecach na 3 zmiany i co z tego mam-a kaczyński i inni olewacze śpią na pieniądzach i mają ludzi w D...e

barbara - 2011-06-10
przeczytałam wiele komentarzy i wszystkie są o podobnej treści ,w większości się zgadzam że banki najpierw udzielają wiele kredytów a pużniej gdy jest problem umywają ręce,ja mam podobny problem i też nic nie mogę załatwić bo albo wiek albo brak zdolności,no to co w takiej sytuacji ? lepiej nie płacić,wykluczenie ze społeczeństwa,czy aż tak nikomu nie zależy ani na ludziach ani na zwrocie pożyczki,może ktoś pomyśli o tym i pomoże tym którzy jeszcze myślą pozytywnie.

[email protected] - 2011-06-01
Byłam w podobnej sytuacji odwiedziłam przynajmniej 10 banków nikt nie chciał mi pomoc ale w końcu trafiłam na miłego i jak sie okazałao bardzo doswiadczonego doradce który pomógł mi skonsolidowac moje zobowiazania i teraz mam nizsze raty i pieniadze na \"chleb\" a co jest najsmieszniejsze w tej całej sytuacji ze dostałam kredyt w banku w którym juz byłam i nawet nie chcieli wtedy ze mna rozmawiac!! Siedza w tych bankach za stołkiem i traktuja jak zwykłego ś...a NAS SZARYCH LUDKÓW !!

RE KRYNIA - 2011-05-29
Krynia - 2011-03-06 To prawda,kredyty są tylko dla bogaczy. Biedny człowiek nie ma co szukać w bankach. Te wszyskie konsolidcje to pic na wodę.Odsetki są tak wysokie,że spłata będzie trwała wiele lat.Banki się reklamują ,łapią naiwnych klientów nie informująć do końca jakie są warunki,byle tylko złapać prowizje od klienta.Trzeba naprawdę czytać dokładnie umowy i wszystkie dokumenty zanim cokolwiek się podpisze.W naszym państwie można się tylko dorobić garba i długów.Nikt nie dba o zwykłych ludzi.Taki los zgotowały nam wszystkie rządy.Tylko dbają o swoją kieszeń... ZGADZAM SIE DOKLADNIE Z KRYNIA ja niedawno przyjechalem do holandii i mialem firme gdzie wszedlem we wspolprace z niedoszlym tesciem i koles wraz w moim miemaniu córka oszukali mnie stracilem wszystko firme prace stały dochod kobiete ktora kochalem a mnie oszukala.....co pociagnelo mnie do kredytow placenia pytanie skad na to brac...zlamalem sie psychicznie i nikomu tego nie pokazywalem iiii popadalem w coraz to wieksze długi ...az nie wytrzymalem i pojechalem do holandii skad wlasnie do was pisze. zarabiam tu lekko 2tys TYGODNIOWO! to wspanialy kraj jest rowery rowery i rowery zero stresu..splacam wszystko psychicznie lepiej. polecam z dobrego serca wyjezdzajcie z tego kraju ktory nic nie pomaga mlodym ludzia zus prawie 900zl tutaj grosze ....jestem tak zszokowany ze zaczołem palic papierosy ktore kosztuja 2o zł paczka i pale jedna dziennie

IWONA - 2011-05-23
TEZ MAM PROBLEM 15.000 TO MOJ KREDYT POMOCY JESTEM PO OPERACJI KREGOSLUPA NA DZIEN DZISIEJSZY JESTEM NA ZWOLNIENIU LEKARSKIM BEDE STARALA SIE O RETE A JESLI NIE TO CO DALEJ

Viola - 2011-05-14
Brak słów-wstydzę się że jestem Polką i mieszkam w kraju smyków i złodziei,gdzie afera goni aferę,a biedni ludzie żyją w nędzy i ubóstwie.Ja już nie pójdę na żadne wybory.

BORYS - 2011-03-31
Jestem emerytem byłem w banku pocztowym tak reklamowanym w mediach i co i nic odesłali mnie z kwitkiem doradcy co innego a banki co innego i koło się zamyka mam emerytury 1380 zł.po600zł mógbym spłacać kredyt ale bankom się nie opłaca .Wielki pic jak najszybciej trzeba zdychać to guzik będą mieli nie pieniądze. może wteczas pójdą po rozum do głowy

Monika - 2011-03-29
Witam wszystkich ja tez do niedawna miałam ogromny problem ze spłatą karty kredytowej komornik siedział mi na pensji samej z dwójką dzieci było mi cieżko spłacić cały dług na szczescie pomocną dłoń wyciągneła do mnie moja siostra wzieła mi pożyczke spłaciłam wszystko teraz płace rate pożyczki taką na jaką mnie stać może i wy macie koło siebie kogoś bliskiego kto mógł by pomóc . Zycze szczescia i powodzenia.

HabzaFinanse - 2011-03-23
Warto jest szukać rozwiązania problemów w formie kredytu bankowego. Wchodząc coraz głębiej w kredyty pozabankowe, łatwo jest utonąć... Pozdrawiam

jola - 2011-03-17
szukam kredytu na konsolidację ,ale wszystkie banki odmawiają doradcy rozkładają ręce

Halina - 2011-03-14
kredyt konsolidacyjny to bzdura ja nie wierzę już bankom nie wiem komu banki udzielają takich kredytów chyba bogaczom

Krynia - 2011-03-06
To prawda,kredyty są tylko dla bogaczy. Biedny człowiek nie ma co szukać w bankach. Te wszyskie konsolidcje to pic na wodę.Odsetki są tak wysokie,że spłata będzie trwała wiele lat.Banki się reklamują ,łapią naiwnych klientów nie informująć do końca jakie są warunki,byle tylko złapać prowizje od klienta.Trzeba naprawdę czytać dokładnie umowy i wszystkie dokumenty zanim cokolwiek się podpisze.W naszym państwie można się tylko dorobić garba i długów.Nikt nie dba o zwykłych ludzi.Taki los zgotowały nam wszystkie rządy.Tylko dbają o swoją kieszeń....

Marek - 2011-03-03
Panie Edwardzie gdyby to państwo było rządzone przez normalnych ludzi ćwiczenia rehabilitacyjne byłyby zawsze darmowe dla niepełnosprawnych dzieci lecz ja chcąc nie dopuścić do śmierci dziecka przez zastanie się kości musiałem zaciągać kredyty tylko po to by córcię ratować a Pana wypowiedzi są bardzo krzywdzące i jeśli nie przestanie Pan wypisywać tu nieprzemyślanych sformułowań obrażających nas przyzwoitych ludzi napiszemy gdzie trzeba by odpowiedział Pan za nawet zniesławienie nas dłużników!NIGDY SYTY NIE ZROZUMIE GŁODNEGO A ZDROWY CHOREGO!!!

Anka - 2011-03-03
Pomużcie nie wiem co mam robic mam pare kredytów i nie daje rade placić ,mam stałą prace ale niestety nieotrzymałam pomocy żadnej z żadnego banku to zwykła ściema raczej nabijanie ludzi w butelkę:(

ola - 2011-02-22
ja również mam łaczne roobowiazania na kwote 50000 i chce konsolidacji szukam i nic pomozcie!!!!!!!!!!!!!!!!

DARIUSZ MLYNARSKI - 2011-02-17
witam tez mam podobny problem z bankami tez mam zlug i niewiem jak zrobic zeby jak najszybciej splacic i miec spokoj prosze o pomoc

Anka - 2011-01-20
To wszystko prawda .Jestem w takiej samej sytuacji jak poprzednicy.Ludzie nie mamy szans na wyjście z tych sytuacji.Zazdroszczę tym którzy są bez kredytów.Jestem zrozpaczona. Nie wiem też co robić i nie chcę prosić o pomoc moich bliskich bo też nie maja za dużo.Jest to tragiczne ,że wkraju naszym biedny człowiek nie ma żadnych praw a poloitycy potrafią się tylko kłócić o rtzeczy nieistotne dla bytu tych ludzi Pan Kaczyński i kazdy inny polityk mógłby zrobić wiele dobrego dla tych ludzi gdyby się tym trochę zainteresował.Każdy z nas stracił kogos bardzo bliskiego i takie jest życie .Łacze się w problemie z każdym w podobnej sytuacji.Macie wszyscy rację, że banki to instytucje złodziei i naciagaczy.

Robert - 2011-01-18
Kredyt konsolidacyjny to dobre rozwiązanie w określonej sytuacji. To spory koszt bo banki nie dadzą nic za darmo. Ale lepsze to niż kilka innych kredytów. Kredyt konsolidacyjny jest jednak raczej wynikiem naszych starań a nie działania banków bo to my bierzemy kredyty konsumpcyjne których potem nie możemy spłacić

Renia - 2010-12-17
Mam kilka kredytów na sumę 50 000 odwiedziłam chyba już wszystkie banki i żaden nie chce mi dać,bardzo proszę o pomoc,jestem zadłużona i całkowicie załamana,nie wiem co mam robic bardzo proszę o pomoc

...:) - 2010-12-14
miło jest czytać te wpisy...wiem że nie jestem sama... a ci którzy uważają, że to tylko i wyłącznie nasz wina niech się lepiej z wypowiedzią wstrzymają...bo łatwiej jest kogoś krytykować niż popatrzeć na samego siebie!!! Przerażająca jest liczba osób zadłużonych... ZAWSZE JEST JAKIEŚ WYJŚCIE!!! Najważniejsze jest to aby się NIE PODDAWAĆ i pozwolić na zastraszanie ze strony wierzycieli...jeśli sprawa idzie do sądu pozostaje tylko napisanie prośby o zmniejszenie raty i wyrażenie chęci spłaty długu...sąd zwykle przychyla się do wniosku dłużnika...i po iluś latach wyjdzie się z długu :) nie warto jest się dołować...w końcu to tylko głupie pieniądze, które zawsze można odrobić :) więcej optymizmu... nawet kiedy myślicie że wasza sytuacja jest beznadziejna :) POZDRAWIAM WSZYSTKICH LUDZI ZADŁUŻONYCH W BEZNADZIEJNEJ SYTUACJI TAKIEJ JAK JA :)))

Piotr - 2010-12-09
Jest taki bank co pomaga to dojcz bank

Paulina - 2010-12-08
Witam. mam kredytu 30tys w różnych bankach. ale ja z tych pieniędzy nie miałam nic wzięłam je dla rodziców by im pomoc w rozbudowie sklepu ale zbankrutował..nie zplacane sa rok czasu.teraz oni uciekli za granicę a ja borykam się z tym sama mam przez te tarapaty depresje. mam dwu letnia córeczkę mąż prasuje dorywczo ledwie mamy na życie.myślałam o kredycie konsolidacyjnym ale z tego co czytam tu to nie mam szans.. czy mam jakieś wyjście z tej sytuacji? pomocy!!!

Paulina - 2010-12-08
Witam! tak dobrze mówicie. jesteś wypłacalny jesteś cacy, nie płacisz jesteś wróg!!! i nikogo nie obchodzi dla czego masz płacić i już. mam dwu letnia córeczkę i depresję mam kredytu 30tys chce to splacic ale nie mam z czego a żeby dojść do jakiegoś porozumienia to nie tylko straszą sondem. no i rób co chcesz. Pozdrawiam

barbara - 2010-12-02
Kredyt konsolodacyjny to jest nabijanie bankom kasy.Nawet jak dostaniesz to splacasz odsetki a Twój dług lezy. Dostałam 30 000 a spłacam 50 000 to jest gorsze niż lichwa.

ibo - 2010-12-02
ja nie mam zadnych opoznien w ratach, staram sie od roku o konsolidacje, mam zarobek ok.2300 zł netto, umowa o prace na czas nieokreslony, mam zabezpieczenie hipoteczne, samochod, chce zamienic wszystkie kredyty na 1 z mniejsza rata, mam bardzo dobra historie w bik i z 10 bankow zaden mi nie dal kredytu, pytanie , dlaczego???

ola - 2010-11-26
nie kture wypowiedzi to bzdur sama mam z mezem dlug na 30 tys przez meza siostre chcemy to splacic ale komornik nas wykaczy a a nasze dziecko cierpi pomuzcie jak sobie poradzic z komornikiem

Jusyna - 2010-11-05
Sama się borykam ze spłatą i nie wiem jak z tego się mam wyplątać mam malutkie dziecko na utrzymaniu .Banki już wydzwaniają i mi grożą -proszę o pomoc mam tylko 50tyś

aaaa - 2010-10-26
jeśli wpadleś w dlugi juz z nich nie wyjdziesz banki ci to gwarantują na 100

JÓZEF - 2010-10-26
JA JUŻ PSYCHICZNIE NIEWYTRZYMUJE CHODZIŁEM BŁAGAŁEM MAM 3 KREDYTY I PŁACIŁEM PRZEŻYWAŁEM TERAZ JUŻ NIE PŁACE PROSILEM O KREDYT KONSOLIDACYJNY NIE OTRZYMALEM GO W ŻADNYM BANKU I CO MAM ROBIĆ!ZASTRZELIĆ SIĘ ?!LUDZIE JA CHCE PŁACIĆ DLA MOŻLIWYCH DLA MNIE RAT!W TEJ CHWILI NIE MAM NA CHLEB NAWET NIE ZAPALE ŚWIECY NA GROBIE OJCA BO NIE MAM NA ŚWIECE!

Monika - 2010-10-16
też mam ciężką sytuację, nie wiem co zrobić i nikt mi nie chce pomóc, nawet pracy dodatkowej nie mogę znaleźć żeby wyjść z kłopotów bo o kredycie konsolidacyjnym też chyba mogę pomarzyć czytając te wszystkie komentarzy!!!!!

Agnieszka - 2010-10-09
Do Pana Edwarda- muszę niestety skrytykować Pana wypowiedż.Nie każdy ma obecnie problemy ze spłatą swoich zobowiązań dlatego ,że nie czytał umowy czy też nie jest osobą odpowedzialną.Pracuję z takimi ludżmi i wiem , że tylko 10% z grona zadłużonych może popadło w tarapaty przez lekkomyślność, pozostała część to niestety wina czasu w jakim żyjemy.Co do banków - po części to również wina banków , jeśłi rozdawali kredyty , karty kredytowe i zachęcali do brania wszystkiego co mają to natura ludzka jest taka, że bierze co dają. Na obecną chwilę uważam, że te same banki powinny pomyśleć jak tym ludziom pomóc- jak przy sytuacji że byli wypłacalni jeszcze rok temu sprawić, żeby byli wypłacdalni i obecnie, nie każdy zarabia mniej niż przedtem a większość jednakszuka rozwiąania i spokoju ducha.

mala - 2010-10-05
ludzie ja mam kredyt ktorego zostalo mi tylko 1100zl wiec malo ale chcialam wziasc w innym banku poczke na splate go i co? jajco! tez mi odmowili pomimo tego ze pracuje na umowe i prace.porazka!!!

Basia - 2010-10-05
Witam serdecznie.Powiem krótko jeżeli ktoś miał do czynienia z opóźnieniem składek ZUS lub zaległościami prowadząc działalność gospodarczą.NIE OTRZYMA NIGDY NIE ŻADNEGO KREDYTU.Coś na ten temat już przerabiałam i jest to przykre że mając wysoki dochód nie jesteś w stanie dostać nawet 2.oo złotych.Reklamy bankowe są przelukrowane,to reklamy dla bogaczy którzy wykupią się z każdego bagna.Pozdrawiam

daria - 2010-09-24
potrzebuje kredytu na splate innychy kredytow prosze o pomoc jestem załamana bo nigdzie nie moge otrzymac pomocyn choc kazdy sie ogłasza

dominika - 2010-09-16
ja też mam kredyt u komornika i około 10tyś i mieszkaniowy około 40tyś chciałabym połączyć w jedno czy może mi się udać kredyt konsolidacyjny

tomasz - 2010-09-01
Banki nie chcą dawać kredytów konsolidacyjnych nawet pod zastaw. Taka jest prawda a ich oferty to czysta fikcja.

Doris - 2010-07-30
WITAM POTRZEBOWAŁA BYM POMOC MAM DWIE KREDYTÓW CHCIAŁA BYM JE ZAMIENIC NA JEDEN KONSOLIDACYJNY ALE JEST PROBLEM PRZEZ BIK MNIE ZASTRZEŻENIE NIE WIEM CO ROBIĘ! MAM DOBRĄ PRACĘ.

Katarzyna - 2010-07-24
ja chciałam skonsolidować 4 kredyty na łączną kwotę 25000 no i oczywiście żaden z banków które odwiedziłam od razu odrzucił mój wniosek i jak znalazłam już bank(nie będę pisać jaki ale niestety taki jest)to kredyt konsolidacyjny z 25000 tys.wyliczono mi na 60000tys zł.Ogromna wspaniałomyślność i nic dziwnego że prezesi zarabiają m-cznie po pó miliona.To jest istna kpina.

wlodek - 2010-07-18
Czytajac posty na róznych forach mam wrazenie ze jest nas kilkaset tysiecy ..zadłuzonych ,zagubionych i olewanych przez banki.Kilkaset tysiecy to potęzna grupa nacisku ..to prawie elektorat ,jezeli nie partia.Skąmlimy,psioczymy ,zalimi sie błagamy o pomoc a co z tego??..olewaja nas ciepłym moczem...Ale i dobrze nam tak...wolimy skamleć ..niz zorganizowac sie w potężna grupe nacisku...Zapewniam ze pierwszymi którzy nam zagraja tak jak chcemy beda politycy...a potem kto wie moze zadłuzeni sami załoza partie ustanawiajac silne lobby w sejmie?..No ale póki co placzmy w mankiet i badzmy żerem dla wszelkiej masci oszustow i naciagaczy.

Irena - 2010-07-16
Jestem w takiej samej sytuacji jak poprzednicy szukam pomocy już rok i nic.Może komuś sie udało to proszę napisać jak i gdzie

Tomasz - 2010-06-22
Mam duży problem przestałem spłacać kredyty mam w paru bankach takich drobnych pożyczek, karty kredytowe , chciałbym to zamienić wszystko w jedna ratę może mi się uda mieć mniejszą ratę a będę mieć spokój w tych bankach . Jestem już psychicznie wykończony boję się co się stanie zemną . Pomóżcie

agnieszka - 2010-06-18
witam mam kredyty na ok 100tys zł zarobki w tej chwili 1490 potrzebuje konsolidacji ale niestety żaden bank nie chce udzielić mi kredytu nie płace już od paru miesięcy ponieważ mnie nie stać czy ktoś zna jakieś rozwiązanie tej sytuacji

Edward - 2010-06-05
Ludzie dobrze wiedzą co robią gdy zaciągają kredyt bankowy. Jeżeli nie wiedzą, to powinni być ubezwłasnowolnieni lub siedzieć w szpitalu psychiatrycznym. Umowę kredytu się czyta. Jest to zobowiązanie, które należy spłacać. Czy większość z was nie jest dorosła? Nie wiecie co to jest odpowiedzialność? a później kredyty przechodzą z was na wasze dzieci itp... Pozostają w długach. Wole gryźć ziemię niż być dłużny coś czego nie jestem w stanie spłacić. Tak to jest jak się myśli bazując na \"tu\" i \"teraz\". Jesteście sami sobie winni. Owszem pewne sytuacje wielu z was miało kryzysowe ale jesteście wszyscy odpowiedzialni za to co robicie (za każde sowo i czyn w swoim życiu). Nie żal mi nikogo z was. Wybaczcie ale postawcie się na miejscu banku. Dalibyście komuś niewypłacalnemu jeszcze większy kredyt? Bo ja nie mając już zaufania - NIE.

Barbara - 2010-06-04
jestem samotną matką dwojga dzieci w tym jedno z dzieci jest niepełnosprawne nie radze sobie ze spłatą kredytów jestem w sytuacji bez wyjścia proszę pomóżcie mi

Roman - 2010-05-27
ludzie ja jestem zadłużony na około 40 tys. złotych chodziłem po bankach prosiłem nawet przez internet chciałem załatwić konsolidacje ale zawsze wychodziłem z kwitkiem nie załatwionych spraw teraz już przestałem się martwić niech banki się martwią jak odzyskać swoje pieniądze . Windyfikacja dzwoni prawie co dzień pyta kiedy zacznę spłacać i straszą mnie , ale mnie już to nie obchodzi od razu po odebraniu telefonu każe im się wypchać . Powiedzcie co mogą mi zrobić co mi zabiorą ja nic nie mam chcą to niech mnie próbują posadzić do ciupy to pójdę posiedzę rok może dwa i wyjdę a pieniędzy i tak im nie oddam . Chciałem być wobec banków uczciwy ale oni sami robią problemy to niech teraz tak zrobią żeby było dobrze . Bo mnie już to nie interesuje szkoda tylko że nie wziąłem kredytu na dwa miliony bo teraz bym leżał na bahama pod palmą i w obecności fajnej laski siąpił bym piwko.

gusia - 2010-05-27
prosze o pomoc.morze ktos mi pomoc w splacie kredytow .mam ich duzo wpadlam w petle dlogow.nie moge z tego wyjsc potrzebuj 80 tys . morze ktos ma tak cieple serduszko i odezwie sie z pomoca pozdrawiam

Włodek - 2010-05-21
Mam kredyty byłem\"kredytocholikiem\"...wygrzebałbym sie gdyby banki chcialy renegocjowac umowy.Podm przyklad...kredyt 32 tys rata 730 zl..spłacone ponad 50% zostało 11...tez z rata 730..gdyby (a tak jest we szystkich moich kredytach )banki chcialy płaciłbym za kwote 11 tys.czyli około 350 zl..jest róznica??..Obliczyłem ze mógłebym na takiej zasadzie osczedzic 2 tys!...a tak place co miesiac 5 tys.

irena - 2010-05-19
też mam w Bankach zadłużenie na 15 tyś i mam problem ze spłatą W związku z tym,że nie spłacam regularnie nie mogę dostac kredytu konsolidacyjnego.co to za robota, jeżeli moge spłacic normalnie to mi konsolidacyjny nie btył by potrzebny.

Kuba - 2010-05-18
Witam mam podobny problem mam 3 kredyty na laczna kwote 80000tys rata miesieczne wychodzi 1600zl , mam wlasna dzialalnosc potrzebuje jeszcze kredytu na 50000 i chce wszytskie polonczyc w jeden mam zdolnosc?? przy dochodach 4-5tys

krzysztof - 2010-05-18
witam.mam poważny problem finansowy.mam kredyt na kwote 20 tyś,stracilem prace,banki mnie strasza komornikami,sadami,nie moge uzyskać innnego kredytu,prosze o pomoc albo o ewentualne wsparcie finansowe,chcialbym nadmienic ze nie mam ojca,matke mam chora wydaje ciezkie pieniadze na lekarstwa.prosze o jakakolwiek pomoc.moj email:[email protected]

bogusia - 2010-05-16
ja tez jestem w takiej samej sytuacji to prawda ze banki oszukuja ja tez szukam kredytu na 90000 tysiecy banki mi odmawiaja poniewarz nie splacam w terminach mam pytanie dlaczego nie morze powstac taka instytucja aby pomoc zadlozonym w bankach tym bardziej jak sie ma prace stala prosze opomoc

Alka - 2010-05-12
Na co liczycie? ocknijcie się z amoku banki mają nas w głębokim poważaniu super reklamy kredyty bez bik bez zdolności zasuwamy do banku a tam patrzą na nas jak na wyłudzaczy żenada .Ja też borykam sę z problemem otrzymania kredytu konsolidacyjnego prędzej strzele sobie w łeb niż go otrzymam .Kochana POlsko widzisz i nie grzmisz .No i też bez odpowiedzi jak to nasze z..... życie w tym kraju nawet mój ukochany pies wczoraj zdechł sorki mam doła

slawek - 2010-04-23
witam mam 3 kredyty zadłuzenie na 53 tys gdzie w jakim banku moge skonsolisowac te kredyty wynagrodzenia mam 1800zl

józefa - 2010-04-21
ja tez jetem w podobnej sytułacij skonsolidowałam w jednym z banków i on mnie pogrąnżył całkowicie przy zarobkach 1040 zł rata wynosi 20040 a gdzie reszta jestem sama nie mam nic od208roku chorujew raty kredytów płaciłam w terminie a teraz dla banku jestem złodziejem

- 2010-03-31
Mam 4 raty na 2600 zł cały dług to 70000 zł,czy mam szansę na kredyt konsolidacyjny

aga - 2010-03-27
mam problemy ze splata kredytow chcialabym wziac jeden na splate wszystkich ale wszyscy mi odmawiaja dzwonia wysylaja upomienia ale nie pomoga w splacie gdyby mi pomogli skonsolidowac nie bylo by tyle nerwow i dlug po malu by ubywalzycie moje bylo by inne...a tak nie wiem co dalej.

Anna - 2010-03-19
Zła diagnoza lekarska doprowadziła mnie nie tylko do tragedii zdrowotnej ale także do katastrofy finansowej.Jestem emerytką w wieku 60 lat z emeryturą netto w wysokości 1070zl.Obecnie posiadam trzy kredyty,byłam w wielu bankach prosząc o konsolidację ale niestety wszędzie mi odmówili.Do dzisiejszego dnia nigdy się nie spóźniłam z ratą nawet 1 godziny,dzisiaj kiedy to ja potrzebuję wyrozumiałości i pomocy traktowana jestem bardzo instrumentalnie a hasło że państwo powinno służyć obywatelowi jest śmieszne.Ja nie będę dla banków śmieszna jak zniknę z tego świata ,nie mam nikogo jestem sama,nie mam własnościowego mieszkania i nic cennego więc co banki odzyskają jak mnie zabraknie,a tak chciałam być uczciwa całe życie.

Aneta - 2010-03-19
Wiem jak jest ciężko dostać kredyt konsolidacyjny ponieważ sama się o taki staram i nic chciałam wziąść 36000 aby pospłacać by mieć tylko jeden ale niestety Banki niby spłacają do 120000 zadłużenia 5 kredytów a jak udamy się do banku po taki kredyt to okazuje się że tylko tak piszą wyrabiając sobie marke a to jest czysta bzdura i całkowite kłamstwo

stanisław - 2010-03-10
jest to w Polsce bardzo głupim zwyczajem że raz ktoś o póżni spłatę raty to wszystkie banki wiedzą ciekawy jestem dlaczego nikt tego nie bieże pod uwagę i na rarza swoiego klijęta na tak ciężkie przeżycia czy w ogole banki są panami w Polsce czy są bankami dla klientow to po prostu wszystko żle dzała

julia - 2010-03-10
też staram sie o kredyt konsolidacyjny z zabezpieczeniem hipotecznym jednak w 3 bankach mi odmówiono powód to zdolnosc kredytowa dochody to emerytura i dodatkowa praca suma 3700 netto spłacam terminowo i niewiem o co chodzi gdzie sie zwrócic widocznie bankom nie zalezy na klientach a tym bardziej że jest stały dochod w postaci emerytury niw wiem do jakiej instytucji sie zwrocic może ktoś mi doradzi

załamana - 2010-03-06
Ja tez jestem w takiej samej sytuacji jak przedmowcy .Odwiedzilam wszystkie mozliwe bsanki prosilam blagalam o konsolidacje bez zabezpieczenia ale niestety wszyscy odmawiaja chyba nie chca tych pieniedzy robia to specjalnie zeby ludzi wykonczyc psychicznie i zeby rosly odsetki od zadluzen a najlepiej zeby wkroczyl komornik chyba maja z tego satysfakcje bo juz nie wiem jak to inaczej nazwac.Dali by ludziom konsolidacje i moment by odzyskali zadluzenie ale nie po co niech sie ludzie pograzaja niech nie spia nie jedza i wylewaja lzy jestem u kresu wytrzymalosci jak mozna czy wszyscy maja w bankach serca z kamienia?Blagamy dajcie ludziom szanse to ze sie raz w zyciu zbladzilo to nikt nie moze podac reki czy trzeba ich przekreslac do konca zycia?Ja mam stala prace zarabiam netto 2000.Najlepiej skonczyc ze soba i niech sie dzieje co chce

Agata - 2010-03-03
Ja starałam się o konsolidację w kilku bankach, miałam wspaniałą historię kredytową i dawałam mieszkanie pod zastaw, niestety dla banku było za mało warte:-( smiech na sali

emka - 2010-03-01
mam wysoki dochód,solidną historię kredytową do tej pory byłam atrakcyjnym klientem dla banków.mam teraz chwilowe trudności i potrzebuje konsolidacji lub gotówki.i co mnie spotyka?odmowa bez podania powodu.

anda - 2010-02-25
tez mam trudna sytułacje w banku czy jest jakas pomoc

DANUTA - 2010-02-24
MAM KREDYTY W INNYCH BANKACH I ZADLUŻENIA W ZUSIE I SKARBÓWCE NIE MOGE DOSTAC ZADNEGO KREDYTU A PROWADZE DZIAŁALNOSC GOSPODARCZA CO MA ZROBIC GDZIE SIE UDAC ZEBY USYSKAC KREDYT

Włodek - 2010-02-24
BŁAGAM O POMOC !!! CHCE I ZAWSZE SOLIDNIE SPŁACAŁEM KREDYTY. POTRZEBUJE 90000 tys. zl. MAM 2400 tys. zl stalego dochodu ( emerytura). WSZYSTKIE JAKIE MOZLIWE BANKI ODWIEDZIŁEM I NIKT NIE CHCE MI POMOC. JESTEM UCZCIWYM CZŁOWIEKIEM , WKRECIŁEM SIE W SPIRALE KREDYTOWA :( NIE MAM HIPOTEKI, MAM TAK JAK NAPISAŁEM STAŁY DOCHÓD... BŁAGAM O POMOC !!!!

ewa - 2010-02-22
czytałam z uwaga komentarze niestety sama prawda mam podobny problem mam 3 kredyty chcialam je skonsolidowac poniewaz obecnie nie jestem wstanie je spłacac;jednym słowem wpadłam obecnie zaczynam zalegac ze splacaniem ten problem zaczał sie od stycznia błagam pomózcie i napiszcie w którym banku moge skonsolidowac obecne kredyty jak wiekszosc z was słysze brak zdolnosci kredytowej a przeciez chce spłacic moje zadłuzenia uczciwie .Zastanawiam sie po co sa te kredyty ubezpieczane skoro jak człowiek mam problemy finansowe nie moze z ubezpieczenia skorzystac prosze o pomoc zalamana

kaja - 2010-02-19
PROWADZĘ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ,TEŻ MAM KREDYTY.DOSTĘPNYM BANKIEM JEST BPH,CZĘSTO DOBIERAŁAM RÓŻNE KWOTY,NAWET 10 TYS.ZDARZAŁY MI SIĘ POŚLIZGI,PRZY OSTATNIEJ POŻYCZCE BANK ZAŻĄDAŁ ZAŚWIADCZENIA ,ŻE NIE ZALEGAM ZE SPŁATĄ W INNYM BANKU.BANK PISMO WYSTAWIŁ,ZAPŁACIŁAM 50ZŁ.TRZY LATA MAM KONTO ROR I FIRMOWE W BPH.JEST JESZCZE MIKROFUNDUSZ,ABY DOSTAĆ KREDYT TRZEBA PRZEDSTAWIĆ WPIS DO EWIDENCJI,REGON,NIP I DOCHÓD,BEZ ZUSu,PRZEDSTAWICIEL PRZYJEDZIE DO FIRMY,DOSTAŁAM 10TYS,ALE SPŁATA TYLKO MAKS NA 18 MIES.PO 6 MIE MOŻMA DOBRAĆ,POŻYCZKĘ EKSPRESOWĄ.W ZESZŁYM TYGODNIU DOBRAŁAM JESZCZE 2TYS.PANI NIE ROBIŁA PROBLEMU,ZAMKNĘŁA POPRZEDNIE KREDYTY,OTWORZYŁA NOWY.ZA TERMINOWE SPŁATY RATY OBNIŻYLI MI RATĘ O 80 ZŁ

viola - 2010-02-14
Zgadzam sie że trudno załatwić kredyt konsolidacyjny bez zabezpieczenia.Próbowałam w wielu bankach.Kiedy dochód wynosi 2000zł a kredyty które sie spłaca pochłaniają prawie całość słyszy się tylko\"brak zdolności kredytowej\"

basia - 2010-02-13
ten sam problem nie mam zdolności chcę skonsolidować wszystkie kredyty tylko jak to załatwić.Proszę o pomoc.

Katarzyna - 2010-02-12
Banki chętnie dają i jeszcze chętniej biorą odsetki,bo przecież jako pierwsze,potem kapitał,ale jak przychodzi trudna sytuacja klienta,to maja to w wielkim poważaniu,nie pomoga,wręcz przeciwnie wysyłają płatne monity,wykonują telefony za które klient płaci i przysyłaja pracownika w ostatecznosci,za co klient też płaci.To są właśnie Polskie banki!

Małgorzata - 2010-02-09
Mam kilka kredytów na sumę prawie 50.000 tyś żaden bank nie chce mi tego skonsolidować ponieważ zmalała nam zdolność kredytowa,potrzebuje pomocy,nie zalegamy z opłatami mamy dobrą historię kredytową ale już brak pieniędzy i proszę o pomoc.Mam syna niepełnosprawnego i sama jestem chora .

POZYTYWISTKA - 2010-02-03
Klient, który ubiega się o kredyt musi mieć zdolność kredytową do spłaty kredytu w umownych terminach i zaproponować zabezpieczenie kredytu. Wszyscy dobrze wiemy, że bank jest instytucją, która pożycza w formie kredytu pieniądze zdeponowane w banku na lokatach, a więc musi zadbać o to, by one w umownych terminach do banku wróciły. Zabezpieczenie kredytu jest natomiast dodatkową gwarancją, że jeżeli zdarzy się coś, czego w chwili udzielenia kredytu bank nie mógł przewidzieć i klient przestanie kredyt spłacać, to jest on do odzyskania właśnie z tego zabezpieczenia. Bank niestety nie jest instytucją charytatywną. Nie może nikt żądać od banku udzielenia kredytu bez zabezpieczenia, bo w momencie braku spłaty przez kredytobiorcę te pieniądze są nie do odzyskania. Życzę miłej współpracy z bankami, na zasadzie partnerskiej - bankowiec od wielu lat.

bożka - 2010-01-15
zgadzam się z wszystkimi mam ten sam problem też proszę o pomoc

BEATA - 2010-01-14
JA TEŻ POTRZEBUJĘ TAKIEGO KREDYTU MĄŻ MA DŁUGI OK. 10000 . MA STAŁĄ PRACĘ I WYSOKIE DOCHODY ...

janina - 2010-01-13
potrzebuje pomocy aby załatwić pożyczkę konsolidacyjną na conajmniej 10 letni okres spłaty gdzie mogę załatwić taką pożyczkę?

Bart - 2010-01-06
Witam mam kilka kredytów łączna ich rata miesieczna to około 4000 tys zł (Wszystko spłacane na czas)szukam taniego kredytu konsolidacyjnego

jolanta - 2010-01-05
Mam nóż na gardle chorego wnuka który jest ciężko chory wymaga leczenia bardzo kosztownego.Chcę konsolidację kredytów ale żaden bank nie chce mi pomóc.Nie wiem gdzie mam się zwrócić o pomoc.Moje dochody wystarczyłyby na ratę konsolidacji ale nie mam zabezpieczenia i żaden bank nie udziela bez hipoteki.Co robć ? Może ktoś mi pomoże który bank udzeli mi konsolidacji bez zabezpieczenia?

:(( - 2010-01-04
zgadzam się z tym że jak człowiek potrzebuje kredytu to banki nie patrzą na nic tylko dają bez opamiętania a jak człowiekowi się pogorszy sytuacja materialna i chce skonsolidowac kredyty żeby dalej spłacac ale niższą ratę to się wypinają i nie dają nam szans...przecież na takich biedakach i tak się dorabiają grubej kasy...kończę bo jeszcze słowo i za dużo napiszę...ja się już z banków wyleczyłam bo do końca życia będę je spłacac...

zrozpaczona - 2009-12-13
Ja tez jestem w takiej samej sytuacji jak przedmowcy .Odwiedzilam wszystkie mozliwe bsanki prosilam blagalam o konsolidacje bez zabezpieczenia ale niestety wszyscy odmawiaja chyba nie chca tych pieniedzy robia to specjalnie zeby ludzi wykonczyc psychicznie i zeby rosly odsetki od zadluzen a najlepiej zeby wkroczyl komornik chyba maja z tego satysfakcje bo juz nie wiem jak to inaczej nazwac.Dali by ludziom konsolidacje i moment by odzyskali zadluzenie ale nie po co niech sie ludzie pograzaja niech nie spia nie jedza i wylewaja lzy jestem u kresu wytrzymalosci jak mozna czy wszyscy maja w bankach serca z kamienia?Blagamy dajcie ludziom szanse to ze sie raz w zyciu zbladzilo to nikt nie moze podac reki czy trzeba ich przekreslac do konca zycia?Ja mam stala prace zarabiam netto 2000.Najlepiej skonczyc ze soba i niech sie dzieje co chce moze o to tu chodzi?

[email protected] - 2009-11-28
potrzebna konsolidacja kredytów sa dwa dochody um. oprace na czas nieokreslony dochód 3,300 netto i przedemerytalny 830 netto kredytów gotówkowych do spłaty 160 tys, i hipoteczny 206 tys.Jako zabezpieczenie jest dom wart mniej wiecej 300 tys prosze podejmie sie ktos załatwienia tej sprawy czy ona wogóle jest do załatwienia prosze o kontakt.

zofia i piotr - 2009-11-26
Bardzo prosimy o pomoc w uzyskaniu kredytu konsolidacyjnego Mąż zarabia 1265 a ja chwilowo nie pracuje.Jak miałam prace to było wszystko dobrze a ogulnie do połowy pażdziernka teraz jesteśmy wdołku prosze opomoc . Wszystkie banki tylko obiecujom że pomogom a nic nie robiom te przepisy niech sobie w buty wsadzom chyba że stanie się cud i ktoś nam pomoże

A476 - 2009-11-02
mamy kredyty w kilkunastu bankach częściowo pod hipoteką chciałabym wszystko złączyć w jedno bo już nie daję rady spłacać . Gotowi jesteśmy zrobić hipotekę na całości tylko jest problem bo zapisane jest dożywocie i jak na razie żaden bank który odwiedziłam nie chce się tego podjąć proszę pomóżcie mam małe dzieci i nie chcę wszystkiego stracić

bodzia - 2009-11-02
Jestem w impasie.Mam ok. 30 tys. zł. kredytów, brakuje mi dochodów.mam wiele zaległości w spłacie.Nie wiem, czy warto żyć dalej, nie mam juz sił.

kaska . - 2009-10-29
ja szukam tez takiego banku ,ktory daje kredyt konsolidacyjny ale mam umowe do 2011do czerwca ito jest za krotko czas i to jest problem .

Agnieszka - 2009-10-22
Chcę z mężem wżiąść kredyt pod hipoteke, ale mąż widnieje w biku.Ma wszystko pospłacane ale na dal nie może wżiasc bo jest w biku.Kto wie który bank da kredyt pod hipoteke , jesli jest sie w biku.

- 2009-10-12
MAM 6 KREDYTÓW I W KAŻDYM PO 5 RAT ZALEGŁYCH GDZIE MOGĘ OTRZYMAĆ KREDYT ŻEBY WSZYSTKO SPŁACIĆ I NIE MIEĆ ZALEGŁOŚCI POMÓŻCIE MI

ania - 2009-10-03
ja jestem w dolku zalegam w zus i chociaz mam dochod 5 tys to zeden bank nie daje mi konsolidacji mam opoznione raty nawet do 90 dni jak bralam kredyty wystarczyl im dochod a teraz nie daja ratunku chca dac tylko pod hipoteke i nie mozna w cholernym zusie zalegac pomocy

piotr - 2009-09-25
potrzebuje ok30tyś. na spłate jestem w biku bo przez 9 miesięcy odbywałem służbe wojskową banki wypowiedziały mi umowy pomóżcie [email protected]

monika - 2009-09-24
mam 30000 kredytu karte 2000 i debet 1000zł.Miałam kiedyś komornika i udało się wyjść z tego lecz obecnie chcę skonsolidować wszystko ale mam odmowę .Wszysko jest płacone w terminie lecz bank nie ma dla mnie oferty mam 1900 dochodu i umowe na stałe proszę o pomoc lub jakąś wskazówke.

ania - 2009-09-24
mam zadłużenie w kwocie 17000pln i poszukuje banku który ma dla mnie korzystna ofertę ratalną która byłaby niższa od tej którą płacę.

agnieszka - 2009-09-13
to prawda ze konsolidacja to ladnie brzmi potrzebuje 55000 przy dochodzie 1400 mam problem z uzyskaniem takiej kwoty

aga - 2009-09-05
mam probllem kredytami

krystian - 2009-09-03
W tym kraju są za surowe wymagania stawiane przez banki.niby mowi się ,że konsolidacje to rozwiązanie pomagające zadłużonym ,ale tak naprawdę to banki nic nie robią by pomagać.To jest polska ,a nie Europa zachodnia ,gdzie ludzie godziwie zarabiają.Skoro ktoś ubiega się o konsolidacje kredytów to wiadomo ,że jego zdolność kredytowa nie może byc dobra i te banki dobrze o tym wiedzą.Ale ludzie nie poddawajcie się.Dziś mówili ile Polaków zalega z płatnościami i jeśli te banki nie zmienia swoich surowych zasad to podejrzewam ,że nigdy nie odzyskają swoich pieniędzy,które nieraz dawali na piekne oczy.A teraz ,gdy jest kryzys nagle zaostrzyli swoje reguły.Za pózno Państwo bankierzy...za póżno.Musiecie złagodzić Wasze regulaminy ,zasady.

krzysiek - 2009-09-03
który bank urzyczy mi kredytu wysokosci 30000zł chce splacic swoje raty i miec jedna rate

KAZIMIERZ - 2009-08-19
TO PRAWDA ŻE BANKI LUDZ W POTRZEBIE OLEWAJĄ ONI TOLERUJĄ TYCH CO WPŁACAJĄ JA MAM RAT 1600ZŁ CHCIAŁBYM TO SKONSOLIDOWAĆ W JEDEN PISAŁO 100.000 642ZŁ TO BYM DAWAŁ RADE SPŁACAĆ LEKKO ALE TRZEBA MIEĆ HIPOTEKIE A JA NIEMAM CZY TO TAKIE CIĘŻKIE POMUC CZŁOWIEKOWI

aneta - 2009-08-18
Ja też myślę o kredycie konsolidacyjnym, ale jest nas czworo a pracuje tylko mąż zarabia dość dobrze, ale w papierach ma 1500pln brutto. Moglibyśmy założyć sporą, bo około 70a, działkę budowlaną, ale gdzie się zgłosić?

bandi - 2009-08-15
mam 150 000 tysięcy kredytu - raty w wysokości 4200 zł miesięcznie --- jaki bank udzieli kredytu konsolidacyjnego bez hipoteki żeby były mniejsze raty

jacek - 2009-07-28
to jest bzdura co piszecie ja dostalem kredyt bez problem ale na dzialalnośc gospodarcza jeśli kolwik ktoś nie splacal w terminie to nie dostanie sa takie zasady i musisz mieć minimum pul roku dzialalności albo rok zalerzy od bankow i zero zalegania w zus ani w skarbowym pozdro dla wszystkich

Asia - 2009-07-23
prowadzę działalność i żaden bank nie chce mi dać pożyczki .mam kilka kredytów i chcę je skonsolidować.Nie mam szans na żaden kredyt, mimo że nigdzie nie zalegam z płatnościami.dochód mam średni ale dla banków za mały.ile przeciętny rodak musi zarabiać żeby mieć zdolność kredytową .?

dora - 2009-07-17
Kredyt konsolidacyjny nie jest łatwo dostać sama się przekonałam, chciałam skonsolidować swoje i męża kredyty w jeden i mimo że mamy spłacane regularnie bez opóźnień nie dostałam choć doradca kredytowy starał sie.

irena - 2009-07-16
mam problem potrzebuję kredytu konsolidacyjnego na kwotę 12.000 moj dochod 1.500 jestem przerazona komentarzami sprawa pilna .powinno śię pomagac takim osobą juz zalegam pomocy

ALINA - 2009-07-12
Nie chcę się powtarzać,więc zacytuję słowa Wiolety bo całkowicie się z Nią i z Innymi zgadzam. Dla kogo są te banki??? \"Kredyt konsolidacyjny jak to ładnie brzmi,szkoda tylko ze nie dla każdego jest dostępny.Ludzie z niskim ale stałym dochodem,nie maja szans żadnych na taki kredyt.Prawda jest gorzka:-(\"

ANIA - 2009-07-08
JESTEM W BIKU BO PRZEOCZYLAM JEDNA RATE,PONIEWAZ BYLAM ZA GRANICA I BANKI NAWET NIECHCA ZE MNA ROZMAWIAC!!!!NIE LICZY SIE TO ZE MAM RESZTE PŁACONĄ REGULARNIE?!

maria - 2009-07-06
ciezko otrzymac kredyt konsolidacyjny chociaż jest tyle ofert -więc dla kogo te oferty mam nadzieję że doradca pomoże mi otrzymać taki kredyt

iza - 2009-07-02
ja mam kreyty w kilku bankach prosze o konsolidacje to mowia ze nie moge dostać bo nie mam umowy na stale choc pracuje juz w jednym zakładzie ponad 2 lata tylko problem bo umowa jest ciagle przedluzana narazie spłacam ale nie wiem jak dluga jeszcze ratyjcie .!!!!!!!!!!!

lucyna - 2009-06-29
to wszystko prawda przy moim dochodzie tez nie moge uzyskac konsolidacji a mam 828 zl prawie wszystkiego probowalam i na razie nic nie zalatwilam wszedzie jest odmowa moze ktos mi podpowie gdzie sie udac

- 2009-06-18
to prawda jak ktos ma znajomosci zalatwi kazdy kredyt w banku.....nawet bez zdolnosci .cos o tym wiem...ale samemu nic zero .banki olewaja ludzi .mam dosc dobry dochod ale niestety zaden bank ze mna nie chce rozmawiac o konsolidacji.

tomek - 2009-06-04
te banki aby sie ladnie reklamujo jak po 3000 to kasa od reki jak konsolidacja problemy.zony pamietajcie pochowajcie mezom dowody

tomek - 2009-06-04
szukam kredytu na 40000 chce splacic inne i miec nizsza rate razem z zona mamy 2600 na reke na hipoteke niemoge bo rodzice maja dozywotnia sluzebnosc ktos mi cos podpowie w tej chwili niemam zaleglosci ale byly opuznienia w biku niejestem pomocy

grzegorz - 2009-06-04
banki maja gdzies rowniesz swoich klientow mam kilka kredytowow jak narazie splacam niekture po kilka rat naprzod niemialem zaleglosci duzszych jak kilka dni dochod mam wyrzszy niz jak je bralem A ZADEN BANK NIECHCE MI ICH ZKONSOLIDOWAC MOZE KTOS DORADZI GDZIE SIE UDAC KTORY BANK WZIAL BY JAKO ZABEZPIECZENIE GOSPODARSTWO ROLNE GDZIE PYTAM TO TYLKO DOM WOLNO STOJACY NA OSOBNEJ DZIALCE CZY ZIEMIA 4 KLASY NIEMA ZADNEJ WATOSCI JAKO ZABEZPIECZENIE MOZE KTOS DORADZI

asia - 2009-06-03
ludzie te kredyty konsolidacyjne to jakaś wielka sciema. wasnie moja znajoma taki wzieła i myslała że juz po kredycie a teraz okazuje sie że przychodzą jej ponaglenia kwoty do spłaty z przed kilku lat. bank który udzielił kredytu konsolidacyjnego po prostu nie spłacał wszystkiego. a co teraz? Pani z banku stwierdziała ze to ona tego poinna pilnować. Szokk!!! JAk ona? po co w takim razie brać taki kredyt? skoro trzeba tego banku pilnować?

jola - 2009-06-03
mam 2 kredyty chce zrobic konsolidacje aby miec jedna rate ale banki nie daja regularnie splacam ale teraz bede miec problem te me kredyty sa duze pomozcie

Aga - 2009-05-24
Ja obecnie sie staram o taki kredyt, latwo nie jest ale czas pokaze, jeszcze nie moge wyrazic swojej opini. Zarobki mam srednie:)

Edzia - 2009-05-08
Trudno załatwić kredyt konsolidacyjny bez hipoteki. Tym bardziej że były opóźnienia w spłatach innych kredytów

Ela - 2009-04-28
niebyło żadnych naciągńięc ,ani kąbinaci .dzięki

Elżbieta - 2009-04-28
Mam kilka kredytów płacę raty na bieżąco ,zamliast kilku rat fajnie byłoby miec jednom ratę ,i got€wkę na koncie pomocy pa

kudla50.1958 - 2009-03-27
zobaczymy po rozmowie doraca

Barbara - 2009-03-26
Nie wszystkie banki chcą udzielać konsolidacji kredytów, a mam ich kilka i szukam nowych możliwości aby spłacic poprzednie kredyty i wkopałam się szukam i nie znajduję, chcę być uczciwą wobec banków potrzebna fachowa porada i pomoc .

wladek - 2009-02-06
jestem w Biku staram się o kredyt konsolidacyjny w bankach bez Biku i wszędzie to samo jest pan w Biku i odmowa to dla kogo te oferty

kinia - 2009-02-04
A co zrobic jesli kazdy bank odmawia pozyczki a czlowiekowi wali wszystko sie na glowe i chcialby zmiejszyc raty

rozalia - 2009-02-01
moja siostra dostala kredyt konsumpcyjny w mBanku na kwote UWAGA 92 tysiace przy zarobkach tysiac czterysta zlotych bez zabezpieczenia i ubezpieczenia kredytu i wyladowala na wesolym odziale od grudnia2008roku a oprucz tego jeszcze dostala kredyty w 14 innych bankach pytam kto dawal te kredyty kto bedzie za nia splacal te kredyty matka ktora ma 78 lat i jest slepa z insulina ktora bierze cztery razy dziennie ja bym kazala splacac tym ktorzy udzielali jej kredytu i sprawdzali zdolnosc kredytowa ale jak by to robili to by durzo tracili lepiej naciagac biednych ile sie da i niech sobie zycie odbieraja bedzie mniej polakow i problemow kto nie wierzy niech sprawdzi na BIG to jest pani HOJOL JOZEFA na taka kwote to tylko ona ma kredyty bez pokrycia gdzie ludzie wyksztalceni byli gdy brala te kredyty koncze bo moge za duzo napisac na temat bankow i ludzi kturzy tam pracuja

ola - 2009-01-11
a czy jak ktos jest rejestrowany w bik-u tez udzielaja

Krzysztof - 2008-12-02
Zależy o jakim niskim dochodzie mowa. Jeżeli ktoś dostaje na rękę załóżmy 1000 zł, to logiczne że nie dostanie możliwości wzięcia kredytu konsolidacyjnego. Pod warunkiem że kredyty nie są duże, jest możliwość wzięcia kredytu konsolidacyjnego od kwoty 2000 zł na rękę. Trzeba iść do Centrum Doradztwa Kredytowego, w każdym mieście jest przynajmniej kilka takich punktów. Oni spośród wszystkich banków wybierają najkorzystniejszą dla Ciebie możliwość wzięcia takiego kredytu i przeważnie na niewiele dłuższy okres spłaty rata m-czna to nawet do 60 % mniej niż łączne raty pozostałych kredytów. Można również wziąć kredyt konsolidacyjny sumując zarobki swoje i współmałżonka/onki. Wtedy dochód jest łączny większy i korzystniejsza oferta kredytu konsolidacyjnego.

ela - 2008-09-20
ja z poprzednim komętarzem sie nie zgodzę bo jak ktoś chce to załatwi nawet przy małym dochodzie widocznie były jakiś nidociągnięcia..........

Wioleta - 2008-09-10
Kredyt konsolidacyjny jak to ładnie brzmi,szkoda tylko ze nie dla każdego jest dostępny.Ludzie z niskim ale stałym dochodem,nie maja szans żadnych na taki kredyt.Prawda jest gorzka:-(

Dodaj komentarz